Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3550

Название: Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання
Другие названия: Маркетинговые риски малых торговых предприятий: виды, причины, пути предотвращения и преодоления
Market risks of small commercial enterprises: types, causes, ways to avoid and overcome
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
ризик
зовнішні ризики
внутрішні ризики
малі торговельні підприємства
ринок
управління
Дата публикации: 2012
Издатель: Запоріжжя: Класичний приватний університет
Библиографическое описание: Краус К.М. Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання / К.М. Краус // Держава та регіони. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2012. - № 5 (68). – С. 233-238.
Аннотация: У статті з’ясовано сутність маркетингових ризиків та здійснено їх класифікацію. Досліджено причини виникнення ризиків і наслідки їх впливу на малі торговельні підприємства. Запропоновано заходи щодо попередження, уникнення, зниження впливу і подолання маркетингових ризиків.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3550
ISSN: 1814-1161
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
EC512_233.pdf326,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь