Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3654

Название: Підвищення ефективності моніторингу рекламних кампаній в системі Google Adwords
Авторы: Юдін, Олександр Миколайович
Дата публикации: 23-Мар-2011
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Юдін О.М. Підвищення ефективності моніторингу рекламних кампаній в системі Google Adwords/ О.М. Юдін // Компетентнісний підхід до підготовки випускників вищого навчального закладу : матеріали XXXVI міжвузівської науково-методичної конференції (м. Полтава, 22-23 березня 2011 р.) : в 2 ч. Ч. ІІ. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. – С.39-41.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3654
ISBN: 978-966-184-110-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Pidv1713.pdf400,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь