Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Статті (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3798

Название: Методичний підхід до формування пропозиції підприємств ділового туризму
Авторы: Тараненко, Олександр Олексійович
Ключевые слова: асортимент
діловий туризм
метод
організаційно-економічні умови
підприємство
планування
розвиток
Дата публикации: 2016
Издатель: Луцький національний технічний університет
Библиографическое описание: Тараненко О. О. Методичний підхід до формування пропозиції підприємств ділового туризму / О. О. Тараненко // Економічний форум. – 2016. – № 2. – С. 148-152.
Аннотация: У статті обґрунтовано особливості ділового туризму, його вплив на економічний стан країни, розглянуто низку організаційно-економічних умов його розвитку. Запропоновано підхід до формування пропозиції туристичних підприємств ділового туризму на основі бального методу з урахуванням вагових індексів та методу аналізу ієрархій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3798
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тараненко О.О. Стаття, Луцьк.pdf2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь