Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4040

Название: ПЕРЕДУМОВИ ПРІОРИТЕТНОСТІ ОСВОЄННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МИСЛЕННЯ ПЕРСОНАЛОМ СУЧАСНИХ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: передумови
пріоритетність
освоєння
маркетингове мислення
персонал
малі підприємства
Дата публикации: Апр-2016
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Краус К.М. Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств / К.М. Краус // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: збірник наукових праць за матеріалами II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 2016 р.). – Полтава: ПУЕТ, 2016. – С. 120-122.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4040
ISBN: 978-966-184-233-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection.pdf177,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь