Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4300

Название: СУТНІСТЬ ТА ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ “УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ” ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ
Авторы: Юрко, Ігор Вікторович
Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
менеджмент
ринок
підприємство
управління маркетингом
маркетингове середовище
Дата публикации: 2010
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: Юрко І.В. Сутність та еволюція поняття “управління маркетингом” як економічної категорії / І.В. Юрко, К.М. Краус // Науковий вiсник Полтавського унiверситету економіки і торгівлі. Серiя: Економiчнi науки. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. – № 2 (47). – С. 100-104.
Аннотация: Розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств. Досліджуються особливості трактування поняття “маркетингове управління” вітчизняними та зарубіжними науковцями. Запропоновано власне визначення терміну “управління маркетингом”.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4300
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Копія статті.pdf4,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь