Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4321

Название: БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВІТЧИЗНЯНИХ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
Другие названия: БЕНЧМАРКИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ МАЛЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ ТОРГОВЛИ
BENCHMARKING AS A TOOL FOR MARKETING POLICY OF DOMESTIC SMALL COMMERCIAL ENTERPRISES
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: бенчмаркінг
еталонне співставлення
малі торговельні підприємства
управління маркетингом
Дата публикации: 2012
Издатель: Тернопіль: Тернопільська державна с/г дослідна станція
Библиографическое описание: Краус К.М. Бенчмаркінг як інструмент маркетингової політики вітчизняних малих підприємств торгівлі / К.М. Краус // Всеукраїнський науково-виробничий журнал “Інноваційна економіка”. – Тернопіль: Тернопільська державна с/г дослідна станція, 2012. - № 8 (34). – С. 208-214.
Аннотация: У статті з’ясовано сутність бенчмаркінгу як форми вивчення досягнень конкурентів та підприємств-еталонів. Визначено основні елементи еталонного співставлення підприємств з лідерами ринку. Розроблено модель програми бенчмаркінгу малих торговельних підприємств України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4321
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
merged.pdf6,82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь