Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4380

Название: Особливості дизайну упаковки товарів у сучасних умовах
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, комунікації, упаковка товару
Дата публикации: Апр-2016
Издатель: ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квітня 2016 р.). – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2016. – С. 41-43.
Аннотация: Проведено дослідження основних антикризових особливостей дизайну упаковки споживчих товарів.
Описание: Причини, що зумовлюють посилення уваги українських маркетологів на дизайн упаковки. Ключові антикризові тренди упаковки споживчих товарів на наступні роки.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4380
ISSN: 978-966-184-233-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
konferen marketing puet.pdf1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь