Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4381

Название: Створення позитивного образу сучасного вищого навчального закладу
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
комунікації
імідж
Дата публикации: Май-2015
Издатель: ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.). – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2015. – С. 181-183.
Аннотация: Досліджено етапи формування іміджу вищого навчального закладу.
Описание: Обгрунтування необхідності позитивного іміджу вищого навчального закладу. Основні методи формування іміджу ВНЗ. Основні етапи формування іміджу ВНЗ.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4381
ISSN: 978-966-184-210-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник матеріалів конференції_2015.pdf3,42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь