Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4383

Название: Удосконалення змістовної складової виробничої практики студентів-маркетологів
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, вищий навчальний заклад, виробнича практика
Дата публикации: Фев-2015
Издатель: ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів : матеріали XL Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Полтава, 25-26 лютого 2015 р.). – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2015. – С. 269-271.
Аннотация: Визначено основні напрями вдосконалення змістовної складової виробничої практики студентів-маркетологів.
Описание: Досліджено основні завдання маркетингової виробничої практики студентів-маркетологів, означено кваліфікаційні вимоги до фахівців за обраною спеціальністю.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4383
ISSN: 978-966-184-192-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
konferen 25-26.02.15 р..pdf3,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь