Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4394

Название: Науково-методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі.
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Яковенко, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: ефективність
маркетингова діяльність
рекламна галузь
принципи
методи
критерії
показники
оцінка ефективності
Дата публикации: 2014
Издатель: Херсон : Херсонський державний університет.
Библиографическое описание: Педченко Н. С. Науково-методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі / Н. С.Педченко, Т. І. Яковенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія : Економічні науки. – Херсон : Херсонський державний університет, 2014. – Вип. 8 – Ч. 7. – С. 160–164.
Серия/номер: Економічні науки
Аннотация: Стаття присвячена обґрунтуванню науково-методичних основ оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. Детально розглянуто значення ефективності маркетингової діяльності для підприємств рекламної галузі. Розкрито принципи, методи, критерії та показники оцінки ефективності маркетингової діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4394
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
economic.pdfОсновна стаття2,48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь