Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4525

Название: Маркетинговий аналіз сайтів систем дистанційного навчання
Авторы: Лавренюк, Р. М.
Дата публикации: 14-Июн-2010
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: Лавренюк Р. М. Маркетинговий аналіз сайтів систем дистанційного навчання / Р. М. Лавренюк // Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3-14 черв. 2010 р. / голова орг. комітету О. О. Нестуля. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2010. – С. 201-204.
Аннотация: У статті проведено маркетинговий аналіз сайтів систем дистанційного навчання і розроблено пропозицій щодо створення сучасного освітянського Інтернет-проекту
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4525
ISBN: 978-966-184-087-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ilov201-204.pdf396,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь