Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4631

Название: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Авторы: Місюкевич, Валентина Іванівна
Ключевые слова: асортиментна стратегія
торговельне підприємство
Дата публикации: Апр-2016
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: Місюкевич В.І. Особливості формування асортиментної стратегії торговельного підприємства для забезпечення його конкурентних переваг на сучасному ринку товарів та послуг / В.І. Місюкевич // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 квітня 2016 року). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 182-186.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4631
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection-7.pdf885,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь