Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922

Название: Маркетингове управління споживачами послуг
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович
Ключевые слова: маркетинг, маркетингове управління, маркетинг послуг, управління споживачами, ресторанне господарство
Дата публикации: 2015
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Маркетингове управління споживачами послуг : монографія. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – 323 с.
Аннотация: У монографії викладено теоретико-методологічні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління споживачами послуг. Розкрито основні напрями стратегічного управління підприємствами, що надають послуги, розвитку маркетингового управління споживачами послуг, формування матриці їх привабливості.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922
ISBN: 978-966-184-185-6
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
239_007 Перебийнис, Трайно.pdf4,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь