Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922

Название: Маркетингове управління споживачами послуг
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове управління
маркетинг послуг
управління споживачами
ресторанне господарство
Issue Date: 2015
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Маркетингове управління споживачами послуг : монографія. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – 323 с.
Аннотация: У монографії викладено теоретико-методологічні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління споживачами послуг. Розкрито основні напрями стратегічного управління підприємствами, що надають послуги, розвитку маркетингового управління споживачами послуг, формування матриці їх привабливості.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922
ISBN: 978-966-184-185-6
Appears in Collections:Монографії (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
239_007 Перебийнис, Трайно.pdf4,57 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback