Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4936

Название: Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
підприємства
малий та середній бізнес
Дата публикации: 2008
Издатель: РВВ ПУСКУ
Библиографическое описание: УДК 339. 138[334.012.64:334.012.63] ББК 65.290-211. 1Карпенко Н.В. К26 Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу: Монографія. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. – 363 с.
Аннотация: У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу. Проаналізовано та висвітлено теоретичні засади формування малого та середнього бізнесу, особливості його розвитку в Україні. Особливу увагу приділено методології і практиці маркетингу в Україні, сучасним управлінським аспектам успішної маркетин-гової діяльності підприємств малого та середнього бізнесу. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4936
ISBN: 978-966-7971-52-6
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Карпенко Н.В.монограф_Управління маркетингом на підприємствах МСБ.pdf4,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь