Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4937

Название: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємства
споживча кооперація
Дата публикации: 2010
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: УДК 339.138:334 ББК 65.290-211.1 К 26 Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації: Монографія. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – 259 с.
Аннотация: У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації України. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику маркетингу в Україні Особливу увагу приділено бенчмаркінгу бізнес-процесів у споживчій кооперації зарубіжних країн, сучасним аспектам успішної маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Монографія розрахована на вітчизняних науковців та фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4937
ISBN: 978-966-184-093-4
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації.pdf2,91 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь