Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4940

Название: Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
конкурентні переваги
SWOT-аналіз
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2008
Издатель: СумДУ
Библиографическое описание: Механізм регулювання економіки, 2008, № 4, Том 2, с. 203-209
Аннотация: В статті розглянуто процес стратегічного управління конкурентними перевагами підприємства легкої промисловості України шляхом використання SWOT-аналізу. На прикладі ЗАТ Полтавська фірма «Ворскла» визначені сильні та слабкі сторони підприємства а також можливості та загрози з боку ринкового середовища. Спираючись на результати аналізу виявлені існуючі конкурентні переваги підприємства та шляхи їх утримання. Запропонована стратегія подальшого розвитку підприємства з використанням конкурентних переваг, яка надасть йому низку переваг та можливості зростання.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4940
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ivannikova.pdf405,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь