Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4946

Название: Основні форми кобрендингу
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові комунікації
кобрендинг
Дата публикации: Апр-2012
Издатель: ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнар. наук-практ. інтернет-конф. (Полтава, 11-12 квітня 2012 р.). – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2012. – С. 216-219.
Аннотация: Розглянуто сутність та основні форми кобрендингу
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4946
ISBN: 978-966-184-173-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
МережБізнес.pdf441,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь