Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4951

Название: Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, підприємство, комунікації, принципи застосування маркетингових комунікацій
Дата публикации: Ноя-2007
Издатель: Пржемишль : Nauka i studia
Библиографическое описание: Wiadomosci naukowej mysli – 2007: Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (Пржемишль, 1-15 листопада 2007 р). – Пржемишль : Nauka i studia, 2007. – Т. 2. – С. 23-26.
Аннотация: Визначено сутність і засоби маркетингових комунікацій, досліджено основні принципи застосування маркетингових комунікацій у діяльності підприємств.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4951
ISBN: 978-966-8736-06-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Конф_Пржемишль_2007.pdf563,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь