Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Монографії (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4959

Название: Стратегія розвитку ВНЗ: маркетинговий аспект
Авторы: Тягунова, Злата Олександрівна
Тягунова, Наталія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг
стратегія
вищий навчальний заклад
Дата публикации: 2016
Издатель: Київ: Цент учбової літератури
Библиографическое описание: Тягунова З.О. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 184-196).
Аннотация: Розглянуто процес формування стратегії розвитку вищого навчального закладу на основі застосування інноваційного маркетингового інструментарію.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4959
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tiahunova N_Tiahunova Z_Stratehiya rozvytku VNZ_marketynhovyy aspekt.pdf253,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь