Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5002

Название: Роль маркетингу в управлінні змінами підприємства
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг , підприємство
Дата публикации: 29-Май-2015
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково- практичної конференції (м. Полтава, 28–29 травня 2015 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2015.с. 31-33
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5002
ISBN: 978-966-184-210-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник матеріалів конференції_2015.pdf3,42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь