Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5023

Название: Формування стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
стратегія
готельно-ресторанне господарство
Дата публикации: Апр-2016
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 2016 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 99-101
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5023
ISBN: 978-966-184-233-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
konferen marketing puet.pdf1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь