Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5037

Название: Структура іміджу вищого навчального закладу
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
вищий навчальний заклад
імідж
Дата публикации: Июн-2016
Издатель: К. : Центр учбової літератури
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д. е. н., проф. Н. В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
Аннотация: Досліджено основні елементи структури корпоративного іміджу, що визначають сприйняття вищого навчального закладу громадськістю.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5037
ISBN: 978-617-673-464-2
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингова_діяльність_підпр_Монографія_Карпенко_ВСЕ_А5 (1).pdf2,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь