Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5041

Название: Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентства
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг, лобізм, лобіювання,
Дата публикации: Июн-2016
Издатель: «Центр учбової літератури», м. Київ
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред.
Серия/номер: ;Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентства
Аннотация: Лобізм в тій чи іншій формі практикується практично у всіх країнах.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5041
ISBN: 978-617-673-464-2
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингова_діяльність_підпр_Монографія_Карпенко_ВСЕ_А5 (1).pdf2,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь