Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5049

Название: Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації України
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
комунікації
оптимізаційна модель
Дата публикации: Янв-2008
Издатель: Софія: «Бял ГРАД-БГ» ООД
Библиографическое описание: Наука и образование-2008 : збірник наукових праць за матеріалами IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Софія, 3-15 січня 2008 р.). – Софія: «Бял ГРАД-БГ», 2008. – С. 59-62.
Аннотация: У статті представлена методика розрахунку оптимального поєднання інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємств споживчої кооперації України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5049
ISBN: 978-966-8736-05-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Конф_Софія_2008.pdf454,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь