Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5051

Название: Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, підприємство, конкурентоспроможність, маркетинговий потенціал
Дата публикации: Май-2010
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: збірник наукових праць за матеріалами V Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 13-14 травня 2010 р.). − Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – Ч. 1. – С. 145-146.
Аннотация: Досліджено складові маркетингового потенціалу як важливого елементу управління конкурентоспроможністю підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5051
ISBN: 978-966-184-084-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Конф_МО_2010.pdf479,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь