Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5066

Название: ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ЗА ВИДАМИ ПОСЛУГ, 99-102
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
рекламні посередники
рекламні агентства
Дата публикации: 20-Май-2015
Издатель: Полтава : ПІБ МНТУ
Библиографическое описание: Актуальні проблеми сучасної науки : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава, 20 травня 2015 року. – Полтава : ПІБ МНТУ, 2013. – 198 с.
Серия/номер: Збірник наукових праць всеукраїнської; 99-102
Аннотация: В умовах динамічного зростання популярності реклами і перенесення виконання функцій щодо проведення рекламних кампаній спеціалізованим компаніям, важливе місце серед елементів комунікаційної інфраструктури належить рекламним посередникам.
Гос. док-т: А-26
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5066
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник конференції 2015.pdf1,97 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь