Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Матеріали конференцій (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5067
|
Название: | Умови підвищення якості вищої освіти Київ 2012 |
Авторы: | Тодорова, Ірина Степанівна Петренко, Світлана Міхайлівна |
Ключевые слова: | вища школа управління якістю якість підготовки фахівця |
Дата публикации: | 2012 |
Издатель: | Київ : Київський національний торговельно-економічний університет |
Библиографическое описание: | Петренко С. М. Умови підвищення якості вищої освіти / С. М. Петренко, І. С. Тодорова // Інновації в освіті : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (Київ, 16-17 жовтня ) : тези доповідей. – К.: КНТЕУ, 2012. − C. 178-180. |
Аннотация: | Якість вищої освіти є основою входження до загальноєвропейського освітнього простору. Успіх у реформуванні системи освіти залежить від того, чи будуть знайдені нові підходи, завдяки яким логіка сучасних психолого-педагогічних теорій зможе на практиці втілитися в конкретні педагогічні дії. Для того, щоб надійно прогнозувати, адекватно й оперативно управляти якістю підготовки студентів, треба передусім розробити складну й тонку систему діагностики і контролю сутнісних елементів педагогічного процесу у вищій школі.
Складність завдань з управління якістю професійної підготовки викликана тим, що вона залежить від цілого комплексу об'єктивних і суб'єктивних, внутрішніх і зовнішніх факторів. |
Описание: | Для того, щоб якість вузівської підготовки фахівця відповідала високим освітнім стандартам, недостатньо лише розробити нові педагогічні технології, методично, інформаційно і технічно їх забезпечити. Необхідно також:
змінити реальне становище студента у вищому навчальному закладі, надати йому статус повноважного суб'єкта освітньої діяльності;
сформувати у викладачів і студентів мотиваційну та інструментальну готовність до навчання, побудованому на пріоритетних сьогодні педагогічних принципах та інноваційних методах;
забезпечити розуміння і прийняття самими студентами завдань професійної підготовки;
виховати у студентів відповідальне ставлення до якісного оволодіння своєю професією, до розвитку творчих здібностей та особистісного зростання. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5067 |
ISBN: | 978-966-629-565-4 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|