Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Матеріали конференцій (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5068

Название: Психологічна підготовка держслужбовців до впровадження системи управління якістю
Авторы: Тодорова, Ірина Степанівна
Todorova, Iryna
Ключевые слова: нововведення
подолання психологічних барьерів до нововведень
опір
система управління якістю
держслужбовці
Дата публикации: 2009
Издатель: Полтава : ПолНТУ
Библиографическое описание: Тодорова І. С. Психологічна підготовка держслужбовців до впровадження системи управління якістю // Вивчення та запровадження в Україні іноземного досвіду удосконалення діяльності органів влади : Матеріали ІУ Всеукраїнської науково-практичної конференції 24 листопаду 2009. − Ч. ІІ. − Полтава: ПолНТУ, 2009. − С. 181-184.
Аннотация: Проблема організаційних нововведень в останні роки стала об'єктом посиленої уваги з боку економістів, соціологів, менеджерів, психологів як в Україні, так і за кордоном. Разом із тим, практично не досліджуваним є процес адаптації державних службовців до роботи в умовах запровадження системи управління якістю, не виявлені основні психологічні бар’єри щодо неї. Сьогодні, коли на державному рівні прийнято програму запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади та розпочався масовий перехід до цієї системи різних гілок владних структур, надзвичайно актуальною постає проблема висвітлення психологічних факторів, що сприяють, або заважають ефективному впровадженню нових стандартів якості. Автором виявилено шість протирічч між системи управління якістю та важливими положеннями сучасного менеджменту та психології праці.
Описание: Щоб мінімізувати опір працівників впровадженню систем управління якістю, процедурі розробки стандартів має передувати аналіз уявлень, установок, прагнень, очікувань працівників. Важливо, щоб службовці, яким доведеться працювати за новими стандартами, брали активну участь у їх розробці, мали можливість обговорювати та пропонувати власне бачення якості та шляхів її покращення. Психологічні аспекти розробки та впровадження системи якості не повинні розглядатися як другорядні. Увага до цих аспектів має бути не меншою, ніж до організації роботи, документування системи, навчання персоналу та ін. Працівники служби якості мають бути підготовленими до подолання психологічних бар'єрів і повинні ставитися до цієї задачі як до однієї з основних.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5068
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Психологічна підготовка держслужбовців до впровадження системи управління якістю.doc74 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь