Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5069

Название: Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладів
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, вищий навчальний заклад, комунікації
Дата публикации: 2008
Издатель: Полтавський університет споживчої кооперації України
Библиографическое описание: Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладів : [монографія] / Н.І. Яловега ; Полтавський університет споживчої кооперації України. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 178 с.
Аннотация: Монографія присвячена теоретичним і методологічним аспектам маркетингової комунікаційної діяльності у системі управління вищими навчальними закладами. У науковій праці висвітлено актуальність проблеми маркетингових комунікацій, Визначено їх можливості і значення для функціонування закладів вищої освіти.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5069
ISBN: 978-966-184-010-1
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Яловега Маркетинг 225_517.pdf2,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь