Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5070

Название: Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, стратегічне управління, комплекс маркетингових комунікацій
Дата публикации: 2012
Издатель: ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : [монографія] / Н.В. Карпенко, Н.І. Яловега ; Полтавський університет економіки і торгівлі. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2012. – 278 с.
Аннотация: У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу у сфері споживчої кооперації. Проаналізовано та висвітлено методологію та практику стратегічного управління маркетинговою діяльністю кооперативних підприємств України. Особливу увагу приділено аналізу конкурентоспроможності й комунікаційної діяльності зазначених підприємств.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5070
ISBN: 978-966-184-191-7
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
228_468 Карпенко, Яловега.pdf2,92 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь