Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5092

Название: Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємтсв туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, концепція, підприємства, туризм, готельно-ресторанний бізнес
Дата публикации: 21-Ноя-2014
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Міжнародна науково-практична конференція присвячена 40-річчю заснування факультету харчових технологій, готельно-ресторанного і туристичного бізнесу.Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5092
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу.pdf375,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь