Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Інститут економіки, управління та інформаційних технологій >
Кафедра економіки підприємства та економічної кібернетики >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5126

Название: European model of consumer protection
Авторы: Bezpartochnyi, M.
Ключевые слова: consumer protection
Дата публикации: 16-Ноя-2016
Серия/номер: ;С. 50-65
Аннотация: Laws aimed at protecting consumers, there are already many centuries. Initially, they dealt mainly as nonconforming or counterfeit products of everyday use - such as diluted milk, beer, chalk in bread or impurities cheaper metals in gold, and so on. Although the laws were designed to stop fraud, they are equally needed as consumers and traders. Fair artisans and food vendors did not want to lose business because of lower prices or unlawful competition. Parallel interests of producers and consumers remain an important feature of consumer protection in Europe today.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5126
ISSN: 1822-8658
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Bezpartochnyi_Maksym (2).PDF208,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь