Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5127

Название: Інструментарій маркетингу у вищій освіті
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг, маркетингова освіта, маркетинговий план
Дата публикации: Июл-2016
Издатель: К. : Центр учбової літератури
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
Аннотация: Одним із найголовніших інструментів маркетингу у вищій освіті постає маркетинговий план, зміст якого, послідовність розробки та використання ґрунтується на засадах маркетингового менеджменту.В статті здійснена спроба сформувати модель маркетингового планування ринкової діяльності для ВНЗ
Описание: Монографія випущена за загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. Карпенко. У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підп- риємств України. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, ви- кладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5127
ISSN: 978-617-673-464-2
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингова_діяльність_підпр_Монографія_Карпенко_ВСЕ_А5 (1).pdf2,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь