Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5280

Название: ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
Дата публикации: 15-Май-2007
Издатель: ДонДУЕТ
Библиографическое описание: Маркетинг у третьому тисячолітті: Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених
Аннотация: Стратегічна стабільність підприємства можлива тільки в умовах його міжнародної конкурентоспроможності і можливості адаптації до змін зарубіжного ринкового середовища, тоді як стратегічний успіх його залежить від володіння тривалою і стійкою конкурентною перевагою. Тому в умовах посилення конкуренції на глобальному ринку проблема створення і утримання конкурентних переваг - одна з найактуальніших.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5280
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тези Донецьк2007.pdf70,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь