Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5288

Название: Стратегія диференційованого маркетингу Samsung
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Щербакова, І. О.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові стратегії
Дата публикации: 21-Апр-2016
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнародної на уково-практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 20 16 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 72-74
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5288
ISSN: 978-966-184-233-4
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
konferen marketing puet.pdf1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь