Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5293

Название: Застосування пабліситі для формування лояльності споживачів туристичних послуг, 67-71
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: паблік рилейшнз, паблісіті
Дата публикации: 1-Ноя-2016
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-кон- ференції (м. Полтава 1 листопада 2016 р.). – Текст. і граф. дані (2,7 МБ). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 231 с.
Серия/номер: Економіка;67-71
Аннотация: Важливим засобом комунікації з громадськістю є пабліситі. Іноді його навіть ототожнюють з паблік рилейшнз, хоча це неправильно: пабліситі є лише одним із засобів, завдяки якому здійснюється зв’язок з громадськістю. Узагальнено можна сказати, що пабліситі – це не синонім паблік рилейшнз, а лише один із засобів, яким фахівці з паблік рилейшнз користуються у своїй роботі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5293
ISBN: 978-966-184-253-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Матеріали конф І Всеукр 2016.pdf2,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь