Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/531
|
Название: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ |
Авторы: | Тодорова, Ірина Степанівна Пантелеймоненко, Юлія Андріївна |
Ключевые слова: | навчальний процес мотивація навчання пізнавальні інтереси методи активізації розумової діяльності |
Дата публикации: | 2012 |
Издатель: | Вищий навчальний заклад Укоопспілки "ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ" |
Серия/номер: | УДК 378.147 |
Описание: | Проблема формування мотивації тісно пов’язана з навчанням і вихованням. Це означає, що увага педагогів та психологів має бути спрямована не тільки на здійснення студентом навчання але і на те, як і що відбувається у розвитку його особистості у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Мотивація до навчання – одна із головніших умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удо-сконалення особистості у цілому. Формування мотивації у студен-тів у їх навчально-пізнавальній діяльності є однією з головних проблем сучасної системи освіти. Її актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у студентів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції. Соціальне замовлення суспільства вимагає від закладів освіти підвищення якості навчання та виховання, розвиток та формування конкурентоспроможного випускника, мотивованого на безперервну освіту та самоосвіту. |
URI: | http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/531 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|