Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Глави з книги (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5370

Название: Сутність та особливості маркетингових інновацій
Авторы: Флегантова, Анна Леонідівна
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Маркетингове забезпечення продовольчого ринку України : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 травня, 2011 р. – Полтава : РВВ ПДАА, 2011. – С. 165-167.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5370
Располагается в коллекциях:Глави з книги (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Конференція_Флегантова(4)_2011.pdf2,58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь