Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5383

Название: Особливості впровадження маркетингових інновацій у продовольчій галузі
Авторы: Флегантова, Анна Леонідівна
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Теорія і практика економічного аналізу: сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку: V Міжнародна науково-практична конференція. – Тернопіль, 2011. – С. 350 – 352
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5383
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
(4) Конференцiя_Флегантова_2011.pdf1,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь