Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5606

Название: Роль маркетингу в розвитку рекреаційного туризму
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, туризм
Дата публикации: 2-Мар-2017
Серия/номер: УДК 330.341:316.422 ББК 65.9(4Укр)я431;
Описание: Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-кон- ференції (м. Полтава 1 листопада 2016 р.). – Текст. і граф. дані (2,7 МБ). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 231 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). М 74
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5606
ISBN: 978-966-184-253-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Роль маркетингу в розвитку рекреаційного туризму.pdf2,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь