Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5607

Название: Теретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, управління, підприємство, туристичне підприємство, туризм
Дата публикации: 2-Мар-2017
Серия/номер: УДК 658:8 ББК 65.291.3я43;ст.36-38
Описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збір- ник наукових праць за матеріалами II Міжнародної науково- практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 2016 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 125 с. М27
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5607
ISBN: 978-966-184-233-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства.pdf1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь