Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5615

Название: Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, стратегія, підприємство, конкурентоспроможність
Дата публикации: 28-Мар-2013
Издатель: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Описание: Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених "Формування механізмів управління якістю та підвищення конкуреноспроможності підприємств"
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5615
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств в сучаних умовах.pdf296,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь