Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5933

Название: Методи ефективного позиціонування товарів підприємства
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
конкурентні перевагим
стратегічний аналіз
позиціонування
Дата публикации: 24-Фев-2017
Издатель: Sulkhan-Saba Orbeliani Teaching University
Библиографическое описание: International scientific-practical conference Integration of Business Structures: Strategies and Technologies, Part ІI, February 24, 2017. Tbilisi, Georgia: Baltija Publishing. pp. 19-23
Аннотация: Прискорення змін у навколишньому середовищі, формування нових запитів споживачів, зростання конкуренції, поява нових можливостей для підприємств, широка доступність сучасних технологій і ряд інших причин призвели до різкого зростання та активізації уваги підприємства до конкурентного позиціонування в процесі стратегічного управління
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5933
ISBN: 978-9934-8643-3-9
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
тези Карпенко_Іваннікова.docx23,96 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь