Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6298

Название: Методичний підхід до формування програми розвитку іміджу керівництва підприємства у нових умовах господарювання
Авторы: Власенко, Валентин Анатолійович
Ключевые слова: імідж
ділова репутація
імідж керівництва підприємства
програма розвитку іміджу керівництва підприємства
корпоративна культура підприємства
Дата публикации: 20-Май-2015
Издатель: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Власенко В. А. Методичний підхід до формування програми розвитку іміджу керівництва підприємства у нових умовах господарювання / В. А. Власенко // Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : Матеріали ХXІІI міжнародної науково-практичної конференції (20-22 травня 2015 р., м. Харків) / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Ч. ІІІ. – С. 107.
Серия/номер: Ч. ІІІ
Аннотация: У роботі обґрунтовано методичний підхід до формування програми розвитку іміджу керівництва підприємства. Запропоновано етапи практичної реалізації програми розвитку іміджу керівництва підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6298
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vlasenko_tezy (Poltava).docОсновна стаття31,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь