Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6390

Название: Теоретичні підходи до визначення сутності споживчого ринку
Авторы: Зінченко, О. В.
Дата публикации: 15-Ноя-2016
Издатель: ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Балабанова Л. В. Маркетинг відносин в системі управління підприємством : монографія / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишова. – Донецьк : РВВ ДонНУЕТ, 2009. – 280 с. Іванов Ю. Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : монографія / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова ; НАН України, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку. – Харків : ІНЖЕК, 2008. – 352 c. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг / за ред. Апопія В. В., Гончарука Я. А. − Київ : Укоопосвіта, 2002. – 458 с. Сухаревська І. В. Споживчий ринок в сучасних умовах : автореф. дис. канд. екон. наук : 08.00.01 «Економічна теорія та історія економічної думки» / Сухаревська І. В. – Донецьк : Донец. нац. ун-т., 2009. – 20 с. Мочерний С. В. Економічна енциклопедія / С. В. Мочерний. – Київ : Знання, 2000. – Т. 1. – 864 с. Токарчук О. В. Класифікація регіональних факторів розвитку торгівлі та механізм їх взаємодії / Токарчук О. В. // Вісник ДонНУЕТ. – 2007. – № 3. – С. 111–118.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6390
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
зінченко.docx23,62 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь