Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6422

Название: ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ В CALL-CENTRE БАНКУ
Авторы: Криштопа, О. В.
Дата публикации: 2018
Описание: Актуальність дослідження полягає в тому, що на сьогоднішній день кількість людей, що користуються послугами банків збільшується з кожним днем і навчанням користуватися самос- тійно продуктами банка. Тому, метою роботи є аналіз роботи call-центру, їх задачі та різні типи call-центра.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6422
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ В CALL-CENTRE БАНКУ.docx22,33 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь