Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6464

Название: ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ КАНАЛІВ ЗБУТУ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Авторы: Дейнега
Лисичук
Ключевые слова: ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ
Дата публикации: 22-Май-2018
Аннотация: Ринкові умови господарювання підприємств гарантують їм свободу вибору напрямку діяльності, постачальників, умов ви-робництва, каналів розподілу тощо. Одночасно такі умови гос-подарювання накладають підвищену відповідальність на підпри-ємство за якість своєї роботи. Важливою складовою забезпе-чення ефективної діяльності будь-якого підприємства в ринко-вих умовах є вибір оптимальних каналів розподілу готової про-дукції та засобів стимулювання збуту.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6464
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Microsoft Word Document (4).docx39,28 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь