Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Інститут економіки, управління та інформаційних технологій >
Кафедра української та іноземних мов >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6492

Название: Англомовна компетентність у читанні фінансової фахової літератури як об’єкт тестового контролю
Авторы: Король, Тетяна Григорівна
Ключевые слова: тестовий контроль
англомовна компетентність в читанні фахової літератури
об’єкт тестового контролю
прямий об’єкт контролю
опосередкований об’єкт контролю
операції
рецептивні навички читання
мовленнєві вміння читання
макровміння в окремому виді читання
англомовний фінансовий науковий текст
Issue Date: 2015
Издатель: Національна академія педагогічних наук України
Библиографическое описание: Король Т.Г. Англомовна компетентність у читанні фінансової фахової літератури як об’єкт тестового контролю / Т.Г. Король // Наука і освіта. - №6. - 2015. - С.48-54.
Аннотация: Статтю присвячено аналізу англомовної компетентності в читанні фінансової фахової літератури як об’єкта тестового контролю. Відповідно до перебігу формування англомовної компетентності в читанні фахової літератури визначено групи прямих об’єктів тестового контролю, а саме: окремі операції, що складають відповідні рецептивні лексичні й граматичні навички читання; власне рецептивні лексичні й граматичні навички читання; окремі мовленнєві вміння, що забезпечують реалізацію того чи іншого виду читання; макровміння в окремому виді читання; комплекс макровмінь у відповідних видах читання. Зіставлено виокремлені об’єкти контролю з відповідними їм видами тестового контролю.
Описание: Збірник статей
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6492
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NiO_2015_6_11.pdf265,04 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback