|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра правознавства >
Статті (ННІДО П) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6608
|
Название: | Конкурентний ринок : сучасна характеристика та особливості |
Другие названия: | Competitive Market : Modern Characteristics and Features |
Авторы: | Деревянко, Богдан Володимирович Derevyanko, Bogdan Захарченко, Вікторія Олексіївна Zakharchenko, Viktoriya |
Ключевые слова: | конкурентний ринок конкурентный рынок competitive market конкуренція конкуренция competition ринок рынок market субʼєкти ринку субъекты рынка market subjects прибуток прибыль profit інноваційна діяльність инновационная деятельность innovation activities |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Сумський державний університет |
Библиографическое описание: | Деревянко, Б.В. Конкурентний ринок : сучасна характеристика та особливості [Текст] / Б.В. Деревянко, В.О. Захарченко // Правові горизонти. – 2016. – № 2(15). – С. 38-43. |
Серия/номер: | 2 (15); |
Аннотация: | У статті досліджено сутність конкурентного ринку та розкрито умови його формулювання.
Запропоновано авторські визначення термінів «ринок» і «конкуренція», шляхом аналізу робіт
науковців та виокремлення недоліків формулювань визначень, що були ними запропоновані.
Наведено на основі вищезазначених дефініцій поняття «конкурентного ринку», як ринку, в
якому велика кількість виробників / продавців змагаються один із одним у межах
законодавства, щоб отримати більший прибуток та забезпечити товаром чи послугою
споживачів, які їх потребують. Сформульовано фактори, що впливають на розвиток ринку:
конкуренція, висока ефективність розподілу ресурсів, політика. Досліджено характерні
ознаки, які притаманні конкурентному ринку: суперництво між суб’єктами ринку, що не
виходить за межі чинного законодавства; метою є задоволення потреб споживача та
отримання прибутку; виробники / продавці можуть проводити інноваційну діяльність для
підвищення ефективності підприємницької діяльності; неможливість впливу на ціноутворення
товару чи послуги суб’єктами ринку та інше. Обґрунтовано специфічні основні умови
формулювання конкурентного ринку, а саме: отримання прибутку, продаж товару,
конкуренція, наявність ексклюзивних прав, можливість повернення товару. Розкрито також
додаткові умови створення конкурентного ринку, такі як: вчасне отримання необхідної
інформації, чітке законодавче регулювання та забезпечення прав власності суб’єктів ринку.
Досліджено економічний потенціал розвитку України, шляхом аналізу показників, що
наведені в нормативних актах: рівень конкуренції України по відношенню до різних типів
ринків (монополізовані ринки, жорстка олігополія, ринки з ознаками домінування, ринки з
конкурентною структурою), які функціонують на її території (на основі Звіту
Антимонопольного комітету України 2015 року) та до світового ринку (на основі індексу
глобальної конкурентоспроможності на світовому ринку).
In the article essence of competition market is investigational and the terms of his
formulation are exposed. It offers authorial definitions «market» and «competition», by the analysis
of works of scientists allocation of shortcomings of formulations of decisions that offered by them. It
is resulted on the basis of the above-mentioned definitions of concept «competition market», as the
market in which a large number of producers / sellers compete with each other within the legislation to get big profit and to provide with goods or service of consumers which need them. Factors that
influence on market development are set forth: competition, high efficiency of allocation of resources,
politician. Characteristic signs are investigational, what inherent to the competition market: rivalry
between the subjects of market that keeps indoors outside a current legislation; an aim is satisfaction
consumer need and receipt of profit; producers/salespeople can conduct innovative activity for the
increase of efficiency of entrepreneurial activity; impossibility of influence on pricing of commodity
or service by market subjects and other. The specific basic terms of formulation of competition market
are reasonable, namely: receipt of profit, offtake, competition, presence of exclusive rights,
returnability of commodity. The additionalss of competition market creation are exposed also, such
as: timely receipt of necessary information, clear legislative adjusting and providing of ownership of
market subjects rights. Economic potential of development of Ukraine is investigational, by the
analysis of indexes that is driven to the normative acts: a level of competition of Ukraine is in relation
to the different types of markets (monopolized markets, hard oligopoly, markets with the signs of
prevailing, markets with a competition structure), that function on her territory (on the basis of Report
of the Antimonopoly committee of Ukraine of 2015) and to the world market (on the basis of index
of global competitiveness in the world market). |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6608 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО П)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|