Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Монографії (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6674

Название: Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд
Авторы: Педченко, Н. С.
Яковенко, Т. І.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
рекламна галузь
Дата публикации: 2017
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд : монографія / Н. С. Педченко, Т. І. Яковенко. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 226 с.
Аннотация: Монографію присвячено поглибленню теоретико-методичних засад і розробленню практичних рекомендацій щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. На основі методичного забезпечення реалізації вдосконалення маркетингової складової та визначення рівня готовності до впровадження програми розвитку запропоновано систему заходів із підвищення результативності маркетингової стратегії розвитку підприємств рекламної галузі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6674
ISBN: 978-966-184-293-8
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
004_1200 Яковенко Т.І.pdfОсновна стаття3,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь